keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Päästämällä irti sain kaiken

Herran ja minun ensitapaamisesta lähtien minä tiesin kohdanneeni jotain erityistä. Jotain, mikä myöhemmin muuttaisi elämäni huikeasti mielenkiintoisempaan suuntaan.

Iltapäivällä kaiken kiihkeilyn jälkeen, olen käynyt useita kertoja lähellä laukeamista. Ulkona, sisällä, tiskipöytää vasten, suihkussa seisten, olet pyörittänyt minua ihan haluamallasi tavalla niin kuin narttua kuuluukin pyörittää. Mutta osasin epäröidä sinun päälle tulemista, vaikka se on minun lempipaikkani. Paras ikinä. Hyvä narttu. Päästyämme sänkyyn, panet minua lopulta yhtä aikaa sormillasi molempiin reikiin ja se tuntuu hyvälle. Ihana kätesi sisälläni, kiihottavat sanasi korvassani, kuuma hengityksesi niskassani, painosi päälläni.  Saat minut anelemaan lisää, haluan luvan laukeamiseen, haluan orgasmin, haluan ettet lopeta, et saa lopettaa. Olen täysin sinun, kokonaan sinun, vain sinun. Lopulta lopetat jättäen minut roikkumaan orgasmin reunoille. Olen väsynyt. Päästäni pyörällä. Nousen polvilleni kokoamaan itseni ja ajatukseni. Tulet eteeni seisomaan, kai tarkoituksenasi vauhdittaa tekemistäni. Ihana kalusi on suoraan suuni kohdalla ja hamuan sitä suuhuni. Samalla teet jotain selälleni, kosket ehkä raapien tai sivellen, en muista. Saatat ottaa kiinni tukasta tai niskasta, en muista. Saatat sanoa jotain, en muista. En tiedä miksi painan pääni alemmas, vai painatko sinä, mutta se kiihottaa. Pusken päälläni reitesi sisäpintaa, kuolaan hiukan. Tämän nöyremmäksi en pääse. Ihana herra, kiitos herra. Suutelen tai puren jalkaasi, tartun tiukasti kiinni. Lyöt minua pepulle, painan päätäni alemmaksi. Hetkeen en erota rajaa sinun ja minun välillä. Olen sinun, sinussa, sinusta. Kun tunnen painosi niskassani, yläselässä, jossain päälläni,  huokaisen mielihyvästä. Säikähdän taas voimakasta tunnetta, joka tulee hallinnan menettämisestä. Olen täysin antautunut sinulle, olet vahvempi, hallitsevampi, sinä määräät. Pää tyhjenee täysin kaikista ajatuksista, en näe, en kuule, tunnen vain voimasi.
Alistun.       

Ylläoleva teksti on suora lainaus tasan vuoden takaisesta. Ensimmäisiä merkintöjä alistumisesta. Päästämällä irti sain kaiken mitä halusin ja mitä en edes vielä tiennyt haluavani. Aloitimme herran kanssa varovasti tutustumisen valtasuhteisiin, alistumiseen, kipuun ja omiin rajoihin melko kesysti ja turvallisesti, keittiön pöytään sitomisella. Puhetta puolin ja toisin oli paljon jo ennen tätäkin, halua löytyi kummaltakin. Herra tiesi minua enemmän, minä olin ja olen edelleen suurella tutkimusmatkalla itseeni. Erään Tallinnan reissun muistan elävästi, kuinka ensimmäiset kämmenen jäljet polttelivat pakaroitani koko yhden helteisen kesäpäivän ja hymyilin autuaasti.

Sitomiset ovat osaltamme jääneet oikeastaan kokonaan pois sittemmin. Se oli alun pieni kokeilu eikä tuntunut kummankaan mielestä luontevasti meidän tavalta. On helpompaa ja tehokkaampaa käskeä liikkumattomuuteen tai liikkua ihan vapaasti. Tapoja harrastaa on niin monia erilaisia, meidän leikit perustuvat eniten D/s- asetelmaan, kipuun ja sen tuottamiseen. Matkan varrella olen pukeutunut korsetteihin ja sukkanauhoihin, palvelustytöksi pukeudun edelleen, saanut julkisen ja yksityisen piiskauksen dominalta, käynyt kaupassa tappi pepussani, lenkillä pyykkipojat nänneissä, olen ollut erinäisissä tilaisuuksissa herran merkkaamana joko spermalla, fritsuilla(!), koruilla tai muilla näkyvillä merkeillä. Minua on kuvattu. Minua on tukistettu, nipistelty ja läpsitty. Olen kontannut, roikkunut katosta kaulapannastani ja käsistäni, olen ollut ketjutettu seinälle. Minua on nöyryytetty ja olen nöyrtynyt. Olen pelännyt ja ollut turvassa, kuolannut ja itkenyt onnesta. Minulta on kielletty seksi, orgasmit, runkkaaminen. Minua on pantu dildoilla, isoilla ja pienillä, kaikkiin reikiin, päälleni on lauettu ja syljetty. Minua on piiskattu piiskoilla, mailalla, hapsupiiskoilla, erilaisilla lätkillä, kepeillä, avokämmenellä. Olen saanut osumaa kasvoihin, peppuun, jalkoihin, rintoihin, selkään. Olen opetellut laukeamaan herran katsoessa. Olen nauttinut jokaisesta hetkestä.

Ja mikä kaikesta parhainta, yhä edelleen tulee ensimmäisiä kertoja, uusia kokemuksia, kaikki saman ihanan herrani kanssa ja ansiosta.
Olen onnekas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti