torstai 5. helmikuuta 2015

Kiusaa ja kiellä

Minulla olisi jo niin paljon kerrottavaa!
Vaihto on ollut ehdottomasti vain ja ainoastaan hyvä päätös. Toki täytyy muistuttaa, että tätä on edeltänyt pitkällinen pohdinta ja erittäin hidas kokeiluvaihe. Nyt puhutaan siis ainakin vuoden kestäneestä prosessista, jossa minä olen pienin, ihan minimaalisin askelin tutustunut asiaan. Ja edelleen tutustun. Vaihtoehtoja ja mahdollisuuksia on valtavasti, mutta sen oman jutun löytäminen sen kaiken keskeltä on mahtavaa. Voin kieltää ja lukita, voin panna ja laueta, voin käskeä ja nauttia. Ymmärrän syitä ja seurauksia paremmin, miksi kieltäminen kiihottaa. On yllättävää huomata, kuinka luontevalta kaikki tekeminen tällä hetkellä tuntuu. Yhdessä parina määritämme sen kaiken tekemisen rajat sekä tavat. Matka on ollut ihana ja vaihteleva kokemus.
Ja nyt tuntuu kuin juuri tähän meidän olisi pitänytkin päätyä.

Minä elän juuri nyt suuren endorfiinikuplan sisällä. Kaikki on vaaleanpunaista höttöä, ripauksella seksiä, valtaa ja kiusausta. En olisi koskaan uskonut nauttivani näin paljon vallasta. Saan suunnatonta mielihyvää, kun näen sen varovaisen, anovan katseen, tunnen hellän kosketuksen ihollani ja kuulen kuiskauksen korvassani "Rakas". Valun valtoimenaan märkänä alati, valmiina vaatimaan tyydytystäni. Voimaannun jokaisesta kiellosta, jokaisesta säännöstä, jotka minä lopulta luon. Joissa saan vapaasti muuttaa mieltäni, mielivaltaisesti toimia oman hyvinvointini hyväksi.

Vaikka sanoinkin aiemmin etten ole korkokengissä kulkeva domina, oli sekin puoli sitten kokeiltava. Minulle korkokengät edustavat ääretöntä naisellisuutta ja seksikkyyttä. Olen koroissa aina hiukan itsevarmempi, seksikkäämpi, uskottavampi. Aiemmin herraa miellyttääkseni olen kulkenut enemmikseen matalissa kengissä koska herra nautti ja nauttii edelleen pienuudestani, pituuttahan minulla on kokonaiset, upeat, täydet 152 senttiä. Valtasuhteen ollessa minun puolellani, huomattavasti paremmin tähän rooliin sopii korkeat korot ja jämäkämpi askellus. Niinpä sitten eräänä iltana puin päälleni korsetin, stay upit, korkeimmat korkoni ja kutsuin hänet luokseni. Olin ulko-ovella vastassa tiukasti roolissani, ja se ihailu jota sain välittömästi osakseni, se palvonta, se riitti tekemään kokeilusta onnistuneen. Tätä tullaan myöhemminkin hyödyntämään, pukeutuminen tällä tavoin vahvistaa omaa kokemustani seksikkäästä valtiattaresta. Ja kukapa ei haluaisi olla oman puolisonsa loputtoman himon ainoa kohde?

Jos meillä oli ennen paljon seksiä, nyt sen määrä on vähintään tuplaantunut. Lisäksi jatkuvat hyväilyt puolin ja toisin pitävät yllä eroottista latausta yötä päivää. Se tulee ilmi puheissa, kosketuksissa, katseissa. Tässä kohtaa vastuu on yllättänyt minut. Leikin henkeen tietyllä tavalla kuuluu pysyä leikissä mukana ja kun toinen on reilusti kolmatta viikkoa ilman orgasmia, en voi vain yhtä äkkiä vaihtaa vapaalle. Enkä sano sen olevan huono juttu, tilanteen ollessa toisinpäin asia vain oli hyvin erilainen. Minun himoani piti joskus herätellä, herralla pysyi ohjakset tiukasti käsissään milloin leikitään. Nyt puutteessa oleva näkyy ja kuuluu koko ajan. Pienestä hipaisusta kalu kovenee, läheisyyden tarve on lähes tauotonta. Levottomat kädet vaeltavat kehollani, viattomat sanat haluavat palvella juuri minua. Eikä kukaan koskaan ole halunnut minua näin vilpittömän kovaa, ja se on imartelevaa.
Enkä tehnyt muuta kuin vein häneltä pois oikeuden orgasmiinsa.


Ps. Linkkilistaa on päivitetty ja lisää hyviä nettisivustovinkkejä otetaan mielellään vastaan.

2 kommenttia:

  1. Minulla oli joku henkinen kynnys lukea tämä teksti, mutta onneksi luin, sillä kuvailet yhtä mehukkaasti valtaapitävän kuin alistuvan sisäistä maailmaa. Hienoa!

    Koska tämä D/s-asia liippa itseäni niin läheltä, alan tietty heti tunnustella, voisiko samanlainen vaihdos tapahtua meillä. Juuri nyt tuntuu siltä, ettei ikimaailmassa. Voin olla toisinaan dominoiva hetken, mutta ajatus että päätyisin tähän rooliin parisuhteessa tekee minut ahdistuneeksi. Kuin menettäisin turvani ja paikkani.

    Sinulla asia selvästikään ei ole näin. :) Osaat nauttia siellä valtasuhteen toisessakin päässä.

    VastaaPoista
  2. Täydellisen parisuhteen rakennuspalikat? Toivottavasti kirjoitat lisää.

    VastaaPoista